روزنامه اسرائیلی:

خطوط هوایی اروپایی از پرواز به رژیم صهیونیستی پرهیز می‌کنند

خطوط هوایی اروپایی از پرواز به رژیم صهیونیستی پرهیز می‌کنند
روزنامه اسرائیلی گزارش داد که خطوط هوایی اروپایی هنوز قانع نشده اند که به رژیم اشغالی سفر کنند.
کد خبر : ۱۶۷۶۰۲

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، رژیم اشغالگر در نتیجه جنگ شاهد یک بحران اقتصادی خفه کننده در بسیاری از سطوح است که مهم‌ترین آن امتناع خطوط هوایی اروپایی از انجام پرواز‌ها به این رژیم است. این در حالی است که موضع رسمی اروپا با چراغ سبز به پرواز‌های مستقیم اعلام شده است.

به گزارش روزنامه اسراییلی «گلوبس»، متخصص در امور رژیم صهیونیستی، شرکت هواپیمایی ارزان قیمت مجارستانی «ویز ایر» تمامی پرواز‌های خود را حداقل تا ۲۳ اکتبر لغو کرد و شرکت هواپیمایی لهستانی «LOT» همه پرواز‌های خود را تا اول نوامبر آینده به تعویق انداخت.

گلوبس اشاره کرد که شرکت هواپیمایی یونانی"بلوبرد ایرویز" که بخشی از آن متعلق به اسرائیلی‌ها است و از ازسرگیری قریب‌الوقوع پرواز‌های خود خبر داده بود، به دلیل مشکلاتی که مقامات هواپیمایی یونان مطرح کردند، با مشکلاتی مواجه شد. از طرفی ایرفرانس از تعویق بازگشت پرواز‌های خود به رژیم صهیونیستی برای یک هفته دیگر یعنی بیست و دوم همان ماه خبر داد.

بر اساس اطلاعات گلوبس، یک نماینده سازمان هواپیمایی کشوری هفته گذشته در جریان بحث در کمیته اقتصاد در کنست رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مشکل اصلی این است که "خدمه هواپیما نمی‌خواهند شب را در اسرائیل بگذرانند".

گلوبس خاطرنشان کرد که در روز‌های آینده هیچ پرواز برنامه ریزی شده‌ای برای خطوط هوایی بزرگ اروپایی از جمله گروه لوفت هانزا، بریتیش ایرویز و ایرفرانس وجود نخواهد داشت.

در زمینه املاک، گلوبس در گزارش قبلی گزارش داد که اجاره آپارتمان‌های بزرگ در تل آویو نسبت به آپارتمان‌های کوچک افزایش بیشتری داشته است. اجاره آپارتمان‌های ۱ تا ۲ خوابه با ۲.۵ درصد افزایش به ۵۲۴۲ شِکِل در ماه رسید. در مقابل، اجاره در آپارتمان‌های بزرگتر (بیش از ۲.۵ اتاق) بین ۴.۶ تا ۴.۹ درصد افزایش یافته است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر